Thursday, December 1, 2011

Selamat Bercuti !

SELAMAT BERCUTI
   Assalamualaikum…


Jumaat-7 Muharam 1433 H, bersamaan 2 November 2011.
   Selamat bercuti semua !
 Sedar tak sedar tinggal sebulan cuti kita? Apa yang korang buat? 
Haaa! Cikgu tahu..=)  
               
 Mesti korang tengok tv je kan sepanjang hari? Hehe..eh..eh..            
Ada yang angguk ada yang geleng..hehe
 ke baca novel? main game? bersukan? berkebun(hehe..)?
Meh citer kat cikgu apa korang buat hari-hari yang lepas..





“ Semoga hari-hari yang sudah berlalu dijadikan kenangan di dalam diari hati kalian, yang gembira atau sedih semuanya bermakna”      
                        
Dan      
       
hari-hari yang mendatang ni gunalah dengan sebaiknya, masa tak menunnggu kita, masa itu emas taw, kutip emas tu! Biar 
kaya!” 
                               
Tapi 
                                                                                              
Dalam kita bergembira pandang-pandanglah kiri kanan kita takut kita terlupa dan terleka akan nikmat yang Dia berikan, nikmat nafas, pancaindera, makan, minum dan banyaakkk lagii…jangan lupa ucap Alhamdulillah..=)

1 comment:

  1. tak wat pe pon cuci...buang masa....huhu

    ReplyDelete